MobilShow mi?

2006.12.03. 20:43
Voltam pénteken a MobilShow nevű rendezvényen, bár ne lettem volna. Nem akarok senkit sem megbántani, de ha 2006-ban a WLine chat a legnépszerűbb wapos szolgáltatás hazánkban, akkor ideje megválasztani 2006 legjobb DOS-os programját is. Tíz évvel ezelőtti webes vívmányok kicsinyített másolata a Wline, semmi több. Utálom, hogy a világ fényévekkel előttünk jár.

Lássuk mi volt még.

Kedvencem az a hölgy volt, aki a töppedt kiállítóterem egyik sarkában elektroszmogot szűrő erszényt népszerűsített. Azzal butította a mellettem állókat, hogy a kifejlesztésén egy egész tudóscsoport dolgozott. Majdnem szétestem a magamba folytott röhögéstől, nem tudtam elképzelni, hogy vajon a hímzés, a vászon, vagy a beleszőtt rézháló kifejlesztéséhez kellett-e a tudócsoport.


Az átellenes sarokban helyezkedett el a második legviccesebb kiállító, az AkkuFresh. Ott egy cicababa elmagyarázta, hogy a nanokerámiás matrica felragasztásával akár 200 százalékkal is megnőhet mobilaksim élettartama. Azt mondta, hogy van is nála egy "ionmérő", amivel ezt bizonyítani tudná, csak éppen ő nem tudja beindítani. Ez olyan ordas ostobaságnak tűnt, hogy fél óra múlva visszatértem, és vettem egyet. Az eladó srác még arra is felhívta a figyelmemet, hogy a leíráson lévő ID number segítségével majd regisztráljak a weboldalukon (amint elkészül), és "adjam meg az adataimat". Vajon a 000000001527-es ID azt jelenti, hogy eddig ennyien vettek belőle? Uhh. A csillogó nanomuhahából kivágam egy kis darabot, felragasztottam a mobil kijelzője alá, és 3 éves lányomnak rögtön megtetszett, hogy csillog a papi mobilja. Ezerötszázért. Jessz.

A MobilShow egyetlen jó pontja a MIK kiállítóstandja volt, ahol értelmes egyetemistákkal beszélgettem. Megmutatták nekem egy bluetooth és internet alapú társkereső (Szympi) nem publikus bétáját, meg egy szenzorhálózatot ellenőrző robotot, amely sms-sel irányítható. Plusz megtudtam, hogy a Symella és Symtorrent fájlcserélőkből van újabb verzió.

Volt még kint néhány repedtsarkú (CKM, ha jól emlékszem), a mobilgyártók hozták a bemutatótermi kínálatot, a tv2 szennyadó mobizódjai mellett meg úgy mentem el, hogy oda se sandítottam. Hazafelé a Hellbats Fast n Heavy formatálta agysejtjeimet. Biztonsági óvintézkedés.

Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.

További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!

MEGNÉZEM
Ma is tanultam valamit 1-2-3-4-5

5 könyv
Több mint 600 meghökkentő, érdekes és tanulságos történet!

MEGVESZEM