A 15 millió forintos mobilszámla
Egy kanadai júzer nagyon megörült legújabb telefonjának, mert azt modemként használva böngészhetett a neten. Vásárlás után egyből kapcsolódott a mobilhálózathoz, aztán nagyfelbontású filmek meg hasonlók töltögetésébe kezdett. Eltelt a november és megérkezett a telefonszámla: 60 ezer dollár. A júzer bement szolgáltatójához, a Bell Mobilityhez reklamálni, ahol gyorsan ki is javították a tévesen számlázott összeget. A nagy forgalom miatt a társaság ugyanis átváltott a kilobájt alapú elszámolásra, így azonban már 85 ezer dollár, 58 15 millió forint volt a 22 éves Piotr Staniaszek tartozása.
A félreértést az adta, hogy Staniaszek ugyan korlátlan csomagot vásárolt, de az csak a beszélgetésekre vonatkozott, adatátvitelre nem. A társaság azzal próbálta javítani előfizetője esélyeit, hogy a lehető legkedvezőbb díjakat vette figyelembe, így sikerült 3243 dollárra, 557 ezer forintra csökkenteni a számlát, de a júzer ezt sem akarja kifizetni, és harcolni akar az igazáért.
A Bell szerint ugyanakkor Staniaszeknek tudnia kellett, mit tesz, mert a modemkezelő driver letöltésekor egy üzenet figyelmezteti a felhasználókat arra, hogy az adatforgalomnak pluszköltségei lesznek. Persze ezeket az üzeneteket, felugró ablakokat senki sem olvassa el.
A félreértést az adta, hogy Staniaszek ugyan korlátlan csomagot vásárolt, de az csak a beszélgetésekre vonatkozott, adatátvitelre nem. A társaság azzal próbálta javítani előfizetője esélyeit, hogy a lehető legkedvezőbb díjakat vette figyelembe, így sikerült 3243 dollárra, 557 ezer forintra csökkenteni a számlát, de a júzer ezt sem akarja kifizetni, és harcolni akar az igazáért.
A Bell szerint ugyanakkor Staniaszeknek tudnia kellett, mit tesz, mert a modemkezelő driver letöltésekor egy üzenet figyelmezteti a felhasználókat arra, hogy az adatforgalomnak pluszköltségei lesznek. Persze ezeket az üzeneteket, felugró ablakokat senki sem olvassa el.
Rovataink a Facebookon